لیستـــ مطالـــب

نحوه رزرو نوبت آنلاین در چند دقیقه 03 مهر 1403

نحوه رزرو نوبت آنلاین در چند دقیقه

یکی از پایه های زندگی، قرار ملاقات ها است. یکی از مهمترین قرار ملاقات ها، ملاقات با پزشک است. این پروسه اگر در قالب مراجعه حضوری باشد بسیار وقت گیر و کسل کننده است. در دنیای مدرن امروز یکی از جنبه های احترام به همدیگر توجه کردن به عدم اتلاف وقت دیگران است. بنابراین سیستم های نوبت دهی آنلاین بسیار پرطرفدار و مورد توجه است.

خرید نوبت دهی کلینیک 08 شهریور 1403

خرید نوبت دهی کلینیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای به روز خدمات رسانی به بیماران و افراد آسیب دیده روز به روز بهتر شده است. یکی از این خدمات حائز اهمیت و قابل توجه خرید نوبت دهی کلینک هاست. افراد در کلینیک ها بیشتر از مطب های شخصی پزشکان دچار سردرگمی می شوند. وقت گیری از کلینیک ها معمولا شلوغ  و پردردسر است و می تواند وقت و انرژی بسیاری را از انسان بگیرد.

نوبت دهی اختصاصی آنلاین و تلفنی چیست؟ 14 اردیبهشت 1403

نوبت دهی اختصاصی آنلاین و تلفنی چیست؟

سامانه های نوبت دهی تلفنی و آنلاین سالهاست که برای سهولت کار پزشکان و بیماران طراحی شده است. این سیستم ها به بیماران این امکان را می دهد که در هر ساعتی از شبانه روزی نوبت خود را ثبت کنند و با دریافت لوکیشن مطب پزشک دسترسی راحتری به پزشک خود داشته باشند. چرا پزشکان به دنبال استفاده از سیستم های نوبت دهی اختصاصی هستند؟ این سیستم ها دقیقا برای پزشک چه خدماتی را ارائه می دهند؟

چرا باید یک سایت نوبت دهی اختصاصی داشته باشید؟ 17 مهر 1400

چرا باید یک سایت نوبت دهی اختصاصی داشته باشید؟

شاید اگر در ۱ سال گذشته شما سایت نوبت دهی داشتید کمتر کسی وارد سایت شما میشد و از شما نوبت میگرفت و یا اسم شما رو تو گوگل برای دریافت نوبت یا مشاهده ادرس سرچ میرکد، ولی امروزه و مخصوصا بعد از کرونا دیگه هر پزشک و مخصوصا مطبی که سایت و سیستم انلاین نوبت دهی نداشته باشه مثل فوتبالیستی میمونه که کفش نداره!!

مزایای داشتن نوبت دهی تلفنی (بدون نیاز به اینترنت) 17 مهر 1400

مزایای داشتن نوبت دهی تلفنی (بدون نیاز به اینترنت)

داشتن یک سامانه نوبت دهی اینترنتی یا تلفنی از نیازهای ضروری برای مشتری مداری است. دیگر بیماران شما نیازی نیست با تماس از منشی شما نوبت بگیرند و یا در مطب یا کلینیک شما ساعت های زیادی منتظر فرا رسیدن نوبت باشند.

راهکارهایی برای جذب بیمار 17 مهر 1400

راهکارهایی برای جذب بیمار

همانطور که یکی از بزرگ‌ترین درگیری‌های ذهنی یک مدیر، از دست دادن کارمندان و تبعا از دست دادن مشتریان به واسطه ترک مجموعه از‌سوی کارمندان است، شما هم باید همواره به دنبال جذب و نگهداشتن بیماران وفادار خود باشید. بدون شک اولین نکته ای که باعث شلوغ شدن مطب یا کلینیک شما میشود، تخصص و برخورد شما است، ولی نکاتی که در این قسمت مطرح میشود میتواند به مشتری مداری و حس رضایت بیمارانتان به شما کمک کند.